Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

Ερωτικές επιστολές

ΜΑΡΛΟΝ ΜΠΡΑΝΤΟ ΠΡΟΣ ΑΓΝΩΣΤΗ ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟ

    Αγαπητή κυρία, υπάρχει κάτι απροσδιόριστο στο πρόσωπο σου, κάτι αξιαγάπητο,  όχι όμορφο με τον συμβατικό τρόπο. Έχεις χάρη και θηλυκότητα. Μοιάζεις με γυναίκα που έχει αγαπηθεί στην παιδική της ηλικία, η κατά κάποιο μυστήριο τρόπο σε είχαν επισκεφτεί χάρες της κομψότητας και της αξιοπρέπειας. Κάτι στην έκφραση σου είναι ασυνήθιστο. Ήταν μια ευχάριστη συνάντηση και εύχομαι να ξανασυναντηθούν τα βλέμματα μας ξανά κάποια στιγμή.


ΣΙΜΟΝ ΝΤΕ ΜΠΟΒΟΥΑΡ ΠΡΟΣ ΖΑΝ ΠΟΛ ΣΑΡΤΡ
 
     Αγάπη μου....μου είχες πει κάποτε πως μ`αγαπάς επειδή με κάνεις ευτυχισμένη. Σ`ευχαριστώ,είναι τόσο γλυκό να σε αγαπάει κανείς, σήκωσες ένα βάρος από την καρδιά μου και τώρα αρχίζω πάλι να ταξιδεύω προς το μέρος σου αργά αλλά σταθερά.Η σκέψη να νοικιάσουμε ένα εξοχικό σπίτι μου αρέσει πάρα πολύ. Θα είμαι τόσο ευγενική και καλή,θα  δεις, Θα σφουγγαρίζω το πάτωμα,θα σου μαγειρεύω όλα τα γεύματα,θα γράφω το βιβλίο σου μαζί με το δικό μου,θα σου κάνω έρωτα δέκα φορές κάθε νύχτα κι άλλες τόσες κάθε  μέρα, ακόμα κι αν αισθάνομαι κουρασμένη. Αγάπη μου...είμαι σίγουρη ότι ποτέ δεν έκανες κάποιον τόσο ευτυχισμένο όσο έκανες εμένα. Μπορείς να είσαι περήφανος. Φαίνεσαι πια τόσο κοντά,αν γυρίσω το κεφάλι μου θα σε δω αναπαυτικά ξαπλωμένο στο κρεβάτι μου, μισοκοιμισμένο και ζεστό,μου φαίνεται ότι μπορώ να πάω να ξαπλώσω ότι ώρα θέλω δίπλα σ`αυτό το ζεστό και δυνατό σώμα.Το λαχταρώ. Αγαπημένε μου, που είναι τόσο γλυκά να σ`αγαπώ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου