Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Βόλτα στην πόλη με το αυτοκίνητο εσύ κι εγώ,και, και,και..


θέλω να έρθεις ένα βράδυ και να γυρνάμε στην πόλη με το αυτοκίμητο.
Και σε φαντάζομαι να είσαι δίπλα μου
και να μου δείχνεις διάφορα πράγματα
και να με ρωτάς το είδες; το είδες το ζευγαράκι που φιλιόταν;
Και να μου δίνεις πεταχτά φιλιά
και να με ρωτάς ξανά
αυτό το είδες...; σαν παιδάκι,
και να μου ζητάς να σταματήσω στα σκοτεινά
για να με φιλήσεις καλύτερα,  πιο παθιασμένα
και μόλις σταματώ το αυτοκίνητο να ορμάς
και να με φιλάς σ`όλο μου το πρόσωπο
και να με σαλιώνεις
και να με σκουπίζεις
και να με φιλάς στα χείλη
και να με ρουφάς τόσο μέχρι  να μελανιάζουν
μέχρι να πρίζονται
και να οδηγώ ξανά
και να σταματήσουμε  στην καντίνα με τα βρώμικα
και να σου πάρω σάντουιτς γιατί πείνασες
και να μου φωνάζεις να βάλει τσίλι
και να με φιλάς στα μούτρα !!!και να με ταϊζεις στο στόμα από το στόμα σου
και να με φιλάς με γεμάτο το στόμα
και να ξεκαρδίζεσαι στα γέλια κι εγώ να μην μπορώ να σταματήσω να γελάω
και όταν ηρεμήσεις και χυθείς στο κάθισμα σου με το Αχ  της ευχαρίστησης
και εκεί που δεν το περιμένεις
θα βάλω ξαφνικά το χέρι μου ανάμεσα στα πόδια σου
και εσύ θα σφίξεις τους λαγόνες σου για να νιώσω την ζέστη σου
και να μου λες φρόνιμα
και να ξεκαρδίζεσαι από τα γέλια
και να μου ζητάς να σταματήσω για να με φιλήσεις ξανά
και να έχεις ξεχαστεί τελείως
και να ανεβαίνεις επάνω μου
και να με φιλάς με τόσο πάθος λες και είναι η πρώτη μας φορά
και να κορνάρουν τ`άλλα τα αυτοκίνητα για να ξεκινήσουμε στο φανάρι
και να μας βρίζουν
και εγώ να βγάζω το κεφάλι απ`το παράθυρο
και να τους ρωτάω:
Εσείς δεν ερωτευτήκατε ποτέ;












                               Κωνσταντινος Εύγενης




1 σχόλιο: